2013/01/29

förströelser

Jag var på tivoli den jättestora klubben där alla hänger och det är fett dyrt när man kommer fem minuter efter tio (:'((((). I både fredags och lördags. I fredags kom vi jättetidigt, dansade kanske två låtar sen träffade vi två killar och jag hånglade med en av dem resten av kvällen. Han var rörmokare å skulle tatuera in en skiftnyckel med ett hjärta. Alternativt en skiftnyckel korsad med en polygrip. Jag försökte försiktigt avråda, men i alla fall fett bra hångel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tråkigt dock med såna som försöker få en att hänga med hem trots att man sagt nej. Det är ju sjukt tråkigt med tjatsex? Lite våldtäktsfeeling på tjatsex. Får man inte ett rungande ja tycker jag man ska lägga ner på dirren.

Men sen gick vi hem före tolv och upp åtta och det var så jävla skönt att inte vara bakis! I lördags kom vi lite för sent och fick casha en massa ångest. Plus att de slängde min infusade äppelvodka :'O. Alltså lite kul kan man väl ändå få ha! Vi spenderade resten av kvällen med att försöka övertyga fulla människor att smyga förbi vakterna och plocka upp petflaskerna ur papperskorgen. Samtliga misslyckades. Vi började först och slutade sist och dansade 5 timmar på raken och drack inte så mycket men svettades så sjuhelvetes mycket att jag blev svinbakis nästa dag. Det är nog uttorkningen/vätskebristen. Inge kul att gå på loppis då, särskilt som den söööög. Men sen kollade jag på en film som heter Fröken Sverige. Den var charmig!

Lyssnar sönder den här låten av Markus Krunegård. Blir fett livsglad/pepp/hoppfull när jag lyssnar påren. Hela världen e så underbaaaaaaaaaaaaaaaar. Ja e en vampyr jag suger å spyr. Lite hypermanisk kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar