2013/01/29

pyssel

Jag har haft en fyradagarshelg och läst asbra pysselbloggar hela dan och sådär efter tolvslaget börjar det alltid krypa i händerna och jag var tvungen att göra något så angrep min mobil.

Behövs: mobilskal för förslagsvis 5 kronor, ett fint band, nå' gammalt lim. Och en sax.
Mät med bandet på mobilen för lagom stora bitar. Klipp. Obs lämna inte "lite extra tyg", det gick inget vidare.


Testa om det gamla limmet funkar. Mitt funkade jättemycket.


Och så överdrivet tavarapå som jag kan vara måste jag använda det. Tog en gammal nagelfil. (Hatar nagelfilar.) Klicka runt lite. Är ingen expert på lim men tror det är bra att vänta några sekunder så det blir lite härligt segt.

Sen på. Tryck runt lite. Sen gnugga med saliva direkt för att få bort det som kom runtom.

So fly.

Sen kan man se såhär fab ut när man snackar i telefon (låtsassnackar bara såklart).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar