2013/01/23

de senaste dagarna



 (iphonekvalli såklart eftersom att jag inte har haft nån ork senaste veckorna och då tar man massvis med dålig kvalli-bilder med iphonen ska ni veta)
Förra veckan sov jag bara. Gick hem och sov, åt middag, sov och vaknade på natten och var uppe ett par timmar och somnade och gick upp tidigt till skolan (eller försov mig nog mest). Blev diagnostiserad med kronisk trötthet av familjen och fick vara hemma. Då vaknade jag och blödde näsblod!

Hade samma bästa frisyr i några dygn. Favvomylittleponytofsarna <3. 


Nån gång där hörde jag en låt på radion och ba fan va catchy! Soundhounda och så ba jahapp du diggar Eminem. Trodde jag inte.

Färga håret. Här är jag övermänskligt tidigt uppe och är så jävla trött som alltid för att jag sover för lite och på fel tider. 
Sen hade jag som självändamål att lära mig haffaguzztexten bara för att det vore coolt å kunna.  
Och så lyxade vi till det med bästabästa lunchen på Govindas (Hare krishna) på Fridhemsplan. Mest mat i stan!!! 
Kom på att man inte ska publicera bilder utan folks vetskap och eftersom ingen vet om den här bloggen så... Men den här bilden från Govindas var så bra så det är värt det.  
Kolla på petreguldgalan och soran klädde ut sig. Bäst var dock icona pop <3 <3 <3   
Vi käka lyckokakor för det är tradition. De blir bara sämre å sämre.  
Fick världens finaste egengjorda glas av Paulie i sen julklapp. Det är så fint! Hon har målat en massa små prickar i olika roliga färger som bara skriker Paula. Typ orange, grön, gul, BLANDAT! 
Fick tre rätt i sport mot nån som är bra på sport och fick noll. Det gjorde nästan dan!  
Det har varit döfint väder och i lördags när jag gick utanför dörren före jobbet för ärenden GLITTRADE det i luften. På riktigt!!!!! Syns inte så bra här men snöade inte utan var bara små små snöflingor som låg i luften och reflekterade den superstarka solen. Antar jag. Eller så vare magi! 
Sen så glömde jag vattnet på en annan dag och då blev det översvämning. Nu ska jag göra papiljotter, ikväll är lite utav en uppesittaronsdagskväll. Lyssnar på min jättegamla spotifylista som heter sadsadsad. OBS är inte sadsadsad men ibland bara måste man. Skönt att jag gav den ett klart label i alla fall så att man inte kan missuppfatta, lirre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar