2013/01/31

djungelvrål infused vodka - så får du i dig 2eurovodkan från kiev!

Känner att jag borde skriva en fattig studenttipsblogg egentligen!
Har testat att infusea vodka två gånger förr. Samtliga med den här helt extraordinärt äckliga svinbilliga vodkan. Vodka är ju inte känt för att vara gott men den här tar liksom alla pris. I mina yngre tonår kunde jag halsa vodka rakt av. Nu är jag väl skadad för får kväljningar och kräkreflexer så fort jag dricker lite för stark/äcklig sprit på en gång. Rätt bra ändå kanske. Blir aldrig ordentligt full längre dock :( Får börja nå tyngre istället!
Men men, tror det är svårt att infusea narkotika. Tho baaad. Förut har jag infusat mandarin (hann inte smaka för var lite tipsy och hällde ut allt över diskbänken när jag öppna burken :() och äpple. Äpple var pretty najs. Men hann bara dricka halva sen blev resten slängd i en papperskorg. Men det blev bättre och smakade inte ens alkohol när det var blandat med cider (fjortisfylla 4-ever).

Jag är ett stort saltlakritsfan (visste ni att EU höll på att FÖRBJUDA saltlakrits I SVERIGE och andra ställen? för att extremt mycket salmiak kunde vara ohälsosamt. fan, EU är ohälsosamt! som tur var blev folk JÄTTEARGA så det gick inte igenom! älskar folk ibland <3 (ännu en orsak att hata EU och till varför den inte bör ha nå makt å styra å ställa i sverige)). Så nästa naturliga steg kändes ju som det.

Det här behöver man:


En asabillig äcklig vodka som bara kan bli bättre, en burk där det får plats att lägga i vad du nu må vilja infusea, en påse djungelvrål. Har även läst på internet att folk blandat med lakrisal, men jag gillar ej.

Sen får man unna sig en också såklart (hatar uttrycket unna sig egentligen. jag får ju äta vad jag vill när jag vill oavsett om jag förtjänat det eller ej.).
Extremt hårda o mycket salt på, så satte i halsen av ovana. Börja gråta hosttårar.

Lägg i djungelvrålen i burken.

Häll på så mycket du vågar. Jag fyllde ända opp!



Så ser det ut som vetenskapliga burkar med inlagda foster å skit. Ställ in det i kylen å skaka var dag kanske i ett par dagar - en vecka. Man kan ju smaka av lite under tiden när man har tråkigt och till exempel pluggar, hehhehehe. Älskar att jag matchar hårattiraljen med väggen, så himla genomtänkt!

god luk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar