2013/01/05

giraffhårspännet

Har haft två dars cepeförkyling pga för lite kläder och för mycket pratskrik mitt i natten likamed inget jobba likamed inget cash :(. Men kände att jag ba inte pallade plus jag kunde ju smitta gamlisarna på jobbet. Imorn ska vi till frälsis med några utav dem i alla fall och jag har ju lovat att jag ska hänka så får trotsa snor och slem i halsen. Frälsis är goa ändå om man nu måste göra nå religiöst!

Istället för allt effektivt jag kunde gjort under min tid isolerad från omvärlden som t.ex. plugga, har jag ätit pestopasta och almondtårta ur frysen, lusläst alla bra bloggar jag gillar och känt mig lite sådär inspirerad som man gör när man inte gjort nå mer än sova äta sitta framför en dataskärm i några dygn och gjort spännande frisyrer!!! Och nu skapar jag en blogg, se på fan!

Hårspännet e från tradera, fyndade en hel hög my little pony-tofsar i varierade färger med bl.a. detta giraffhårspänne på köpet för 12 spänn tror jag, sweet deal. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar