2013/02/04

fyradagarshelgen


Det här sammanfattar min spårade helg. Nä det här var faktiskt det mest spårade på hela kvällen/helgen. En dansgalen kille som hade ljusgrönt allting. Byxorna, skärpet, jackan. Matchy matchy. Peppigast på hela stället. Han verkade inte må så bra på hemvägen dock. Förutom det hade jag rätt så tråkigt. Sjukt nykter och inga crazy alternativt snygga mänskor ute.



Jag har varit hemma pga döhals sen i onsdags och haft samma frisyr ända sen dess. Uppfann den och den var praktisk som få! Har gått runt och känt mig kreativ och kommit på smarta lösningar i mitt rum och bakat saker och badat osåvidare. Inte pluggat överdrivet mycket.


Målade till exempel naglarna. Det gick inte så himla bra tyvärr. (Alltså jag brukar vara bättre faktiskt!)


Bakade (hemmagjord!!!) chokladmousse med grädde och hallon (!!!!!!).


Spillde svingod macka på datorn. Instagrammade till att börja med. Tror nog man ser vad som var på.

Hade filmkväll hos Christöl igår. Vi såg Smala Sussie (för konstig, vill att saker ska sluta lyckligt annars är jag skeptisk) och en annan jättebra mysig som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men den var smart + lycklig = storlajk. Sen somna Cicki. Happ.

Sara trampade på en spik en kväll. Det var lite crayzzz ändå.

Jobbade även i lördags och det kändes bra! Fick beröm för mitt glansiga hår (??? har torrt glanslöst hår. hon kanske menade att det var lite fettigt vid luggen <3) och mina naglar (götta på massa glitter längst ut över det fula när jag satt i soffan (inte bra! (fast glittersoffa :))))). Kunde gå ut med två för det var någorlunda okallt. Jag frågade ut en av dem lite om hen kom ihåg när kvinnor fick rösträtt (jo så gamla är de att de levde då!!!) och hur många gånger hen vart kär och vad hen skulle rösta på i valet och fick det söta svaret på sista frågan "moderaterna. (paus) eller sossarna." De är så fina goa människor allesammans på olika sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar