2013/02/15

haaaaaat

idag är årets sämsta högtid. så himla uteslutande och bara positiv för ca 10% av befolkningen eller nåt (statistik tagen ur luften). serri. jag säger inte bara detta pga att jag är bitter och den enda kärlek jag fick var ett sms med emojihjärtan av min mamma, jag tyckte det var meningslöst även när jag var en av de där 10 % (vilka alltså kan vara 60 likagärna, vet ej)

har festat till det idag och färgat håret på mig själv och halva resten av familjen dock, dagens glädjeämne.
döpluggade igår på riktigt 21 timmar på raken, med matpaus iofs. SJUK är vad den är, skolvärlden.
imorn (idag) ska jag gå ut. är mest pepp på att få testa min hemmagjorda lakritsvodka och gå på hermans och käka buffé före!

kanske lämnar cv på ica eller nåt på min fem timmars håltimme (hallelujah!) för jobb måste man ju ha, vill inte sluta skolan och vara arbetslös.

obs döpte först detta inlägg till alla fjärtars dag. på den nivån äre.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar