2013/03/02

1a mars

Har en jälla dålig dag idag. Har haft ont i magen/känt mig konstig i kroppen sen imorse och hade bara två måsten idag: skriva klart engelskauppsatsen och gå och pumpa upp cykeln med anledning av den fantastiska vårsolen som faktiskt värmde genom mitt fönster när jag vaknade. En kort stund på eftermiddagen kvar i sängen var jag faktiskt överpepp och ville sjunga vintern rasar. Men sitter nu halv 2 och har knappt börjat och har ingen lust alls till att skriva. Tog på mig en lite kortare jacka, öppnade förrådet, tittade på cykeln och gick in igen. Det var ruggigt och blåsigt ute och jag hade som sagt jävulskt ont i magen från och till. Så det blev en jävla (valfritt fult ord)dag. Har spelat mina mobilspel till fördärvet och nu vill jag bara ha en öl. En kall öl. Fan va gott. Apropå öl gick jag ut i onsdags. Var rätt dålig utgång, trots att det var baba och allt. Trodde att jag inte var full och var sur övet det dessutom men insåg sen att jag visst var rätt jävla full. Spydde massa dålig energi över Cicki på vägen till donken om hur jävla dålig kväll det vart och att jag enbart var påverkad den kvarting cigg jag rökt en stund tidigare. Konstig grej såhär i efterhand. Klart slut hatar livet socker hjälper inge mer imorn åker jag på festligheter på Paulas land ända borta i Flen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar