2013/01/07

blålila

Tja! Idag gick jag i skolan mellan åtta och ett och känner mig redan död. Måste skriva tre religionsuppgifter nu på raken egentligen om jag ska få ok betyg för sen är kursen slut. Tror ja behöver semester!

Det här är mina bekvämaste kläder för tillfället. Röda korset/Myrorna/nån gammal loppis. Har haft dem på nästan så fort jag gått ut genom dörren under lovet. Men i skolan är det liksom inte riktigt socialt accepterat. Så får väl vänta ett par dar så tror kanske folk jag e fräsch ändå



















Färgade håret igårnatt (läs: sket i å plugga). Det blev blåslingat och en liten klick lila utspritt på olika ställen. Det är najs, men ska nog ha i mer blått i överhåret. Hade asfestliga stora korkskruvslockar á la 1960 kanske pga papiljotter under natten. Nu ere bara lite wavy. Har alltid tyckt det sett så sjukt kalasigt ut med papiljotter i håret så va tvungen å testa. Det blev skitbra men har inte helt kommit underfund med hur tjejerna då sov med dem. Det var liksom inte definitionen av bekvämt på morrna att vakna med papiljotter som ramlat av som stack i ryggen, liksom de på huvet. Finns säkert nån bra mössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar