2013/01/09

cos i'm cool like that


haha gu varför ser jag alltid så töntig ut när jag ba försöker se cool och lite farlig ut!!?
börjar bli en fena på papiljotterna. kommer bli supawavy imorn :D :D :D får bli hårfrisör istället för har slutat plugga. eller började aldrig riktigt. jobbar på en ny spotifylista också. viktigare grejer helt enkelt! fast ska plugga också. natten e ung! får börja göra coola youtube tutorials och se perfff ut som alla gör. tror jag skulle vara en liten rolig addering till tutorialvärlden. kanske inte skulle bli perfa men vem vill ha det!

idag ringde min kompis mig och bölade i luren för nån hade gjort slut med henne och det hela kändes så sorgligt så jag började också gråta. sen försökte jag trösta med termoste och en gammal chokladtomte, sen en öl, men jag vet inte, jag är sämst på känslomässiga situationer, jag vill så gärna hjälpa men vet aldrig vad jag bör säga. det suger med slutgöringar i alla fall. så jävla mycket

åh och just det republikanska föreningen vill ha min sv nationella prov-text om monarkin till sin ungarepublikaner-sida som gästinlägg typ. jag ba:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar